NIMA

Het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA), opgericht in 1966, is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. NIMA ondersteunt professionals binnen die vakgebieden gedurende hun loopbaan op het gebied van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

Member bij NIMA

2016 – heden

Met een membership bij het NIMA blijf ik op de hoogte van trends en ontwikkelingen en deel ik ervaringen met collega’s die in een vergelijkbare situatie werken. Sinds december 2015 geeft het membership me toegang tot een netwerkt dat me vooruit helpt op actuele onderwerpen en tegelijk bijdraagt aan groei van mijzelf en mijn business.

Bestuurslid bij NIMA Woman in Marketing (WIM)

2016 – 2017

Van april 2016 t/m februari 2017 zit ik in het bestuur van het platform NIMA Women in Marketing (WIM). Het platform NIMA WIM heeft de ambitie om speciaal voor vrouwen inhoudelijke netwerkbijeenkomsten te organiseren met thema’s die spelen bij vrouwen in een zakelijke omgeving. Het is mijn verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het netwerk uitgroeit tot hét netwerk voor vrouwen.

Bestuurslid bij NIMA Digital Marketing & Communicatie

2017 – heden

Sinds september 2017 zit ik in het bestuur van het platform NIMA Digital Marketing & Communicatie. Het platform NIMA Digital MarCom heeft de ambitie om speciaal voor de Digital MarCommer inhoudelijke trainingen, workshops en bedrijfsevents te organiseren met thema’s die spelen bij Online- / Digital Marketing & Communicatie professionals. Het is mijn verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het netwerk uitgroeit tot hét netwerk voor Digital Minded professionals.

Gerelateerde publicaties