Waarom is een online marketeer belangrijk?
Steeds meer mensen kopen online. Zelfs nu de winkels weer open zijn zie je dat die trend doorzet. Dat zorgt ervoor dat steeds meer
Steeds meer mensen kopen online. Zelfs nu de winkels weer open zijn zie je dat die trend doorzet. Dat zorgt ervoor dat steeds meer
Met conversie wordt geprobeerd om van een bezoeker van een webshop, een klant of lead te maken. Een lead is iemand die meer
E-mail marketing is een term die je steeds vaker hoort, maar wat is e-mail marketing? E-mail marketing omvat in feite alle vormen van
Hoe haal je het meeste uit je smart TV? Lees er alles over in dit artikel. We laten je daarbij de verschillen zien
Het proces om hoger in Google te komen heet SEO (Search Engine Optimization). Wanneer je SEO verbeterd heeft dat direct invloed op het
Er zijn nog steeds veel mensen actief op Facebook dus is het geen slecht idee als je op Facebook een pagina hebt voor
De letterlijke vertaling van USP (Unique Sellling Point) is een uniek verkooppunt en van Unique Selling Proposition is dat Uniek verkoop voorstel. Een
Een swot analyse (sterkte-zwakte analyse) is een bedrijfskundig model waarmee sterktes en zwaktes samen met kansen en bedreigingen worden geanalyseerd. De bedoeling van
Ben jij B2B-ondernemer en op zoek naar meer zakelijke klanten? Dan is adverteren op LinkedIn voor jou misschien interessant. LinkedIn is namelijk een